Beoordelingen van Bram Ladage Alphen aan den Rijn

Recente recensies

5.0
Kimberly
gisteren

De patat vond ik wat donker van kleur en vond het niet heel warm. Verder was alles prima. Dame die bezorgde was en vriendelijke meid.

Miranda
21 maart 2023

De bakjes speciaal en pindasaus helaas vergeten in de tas te doen…

Reactie van Bram Ladage

Ai, das niet de bedoeling! Nu naleveren heeft geen zin denk ik, maar kunnen we het goed maken? We horen u graag per app of gewoon bellen😊

Elze ten Berge
20 maart 2023

Mijn complimenten voor de heerlijke en ook nog gloeiend hete patat na bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bram Ladage

Wat worden we hier blij van;-)

A. van Eck
15 maart 2023

Voor mijn kleindochter had ik een kinderwens besteld maar het speeltje zat er niet bij. De bezorging duurde wel erg lang op deze door de weekse dag, waardoor mijn kleindochter te laat naar bed ging.

Reactie van Bram Ladage

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft. Het is ook doordeweeks goed druk met bezorgen waardoor het voorkomt dat het wat langer duurt helaas. Speeltje vergeten mag niet voorkomen natuurlijk. Dat maken we goed met uw kleindochter!

Ellie Seijsener
15 maart 2023
Reactie van Bram Ladage

😁

Inge
15 maart 2023

Het eten was super goed en lekker.

Reactie van Bram Ladage

😊

Huib
14 maart 2023

Ech lekkere patat, relatief wel wat aan de prijs.

Reactie van Bram Ladage

Fijn om te horen dat het lekker was. Zelf schrikken we ook van de prijzen om ons heen helaas🙂

Nienke
5 maart 2023
Reactie van Bram Ladage

😃

Paula Koeleman
26 februari 2023
Reactie van Bram Ladage

😃

V
23 februari 2023
Reactie van Bram Ladage

😃

Teun Weijdener
19 februari 2023

Sneller geleverd dan aangegeven dus dat was erg goed geregeld( alles was ook netjes en warm ). De burgers waren onderweg uit elkaar gevallen, dit was jammer. Voorderest erg goed gegeten.

Reactie van Bram Ladage

Goed om te horen dat het gesmaakt heeft! De hamburgers hebben onze volle aandacht, Bram moet geen Ikea worden😉

Jansen
18 februari 2023

hamburger waarvan broodje nat en klef.

Reactie van Bram Ladage

Niet zoals het hoort, onze hambo’s moeten gewoon lekker zijn. Excuus

Noella
18 februari 2023

Alles was top Op tijd, lekker warm, eten was lekker. 👍

Reactie van Bram Ladage

Fijn m te horen😇

Anita Mossink
17 februari 2023

Geregeld bestellen we bij Bram. Meestal ook hetzelfde naar grote tevredenheid. Wat ons opviel vanavond is dat ‘middel Bram’ minder is geworden, klopt dat???

Reactie van Bram Ladage

Fijn om te horen. De maat van onze Brammetjes hoort niet anders te zijn, we gaan er op letten. Dank voor uw feedback!

Jane
17 februari 2023

Alles was lekker en warm. Top wij hebben lekker gegeten.

Reactie van Bram Ladage

Fijn om te horen😇

Niermala
15 februari 2023

Het was weer heerlijk. Lekker krokant en goed gebakken!

Reactie van Bram Ladage

Fijn om te horen😇

JeanetPijpker
10 februari 2023
Reactie van Bram Ladage

😃

Anoniem
8 februari 2023

Heerlijk eten! Het was er al met 15 minuten.

Reactie van Bram Ladage

We wisten dat u trek had, dus we hebben extra hard ons best gedaan😄

V.
7 februari 2023

Snel en warm bezorgd. Top!

Reactie van Bram Ladage

😃

Samantha
21 januari 2023

Het was warm en lekker de pistarsch milkshake is zo lekker, aardige bezorger

Reactie van Bram Ladage

Blij mee!😇

Greet
20 januari 2023

De bezorging was super snel en alles lekker warm enkel de bitterballen waren zacht en bijna allemaal plat gedrukt. Beetje jammer…

Reactie van Bram Ladage

Hoi Greet, Fijn om te horen dat alles lekker warm was. Allen platte bitterballen hoort natuurlijk niet en gaan we goedmaken met u. Hopelijk tot snel, Team Bram Alphen

Mariska
18 januari 2023

Onze bitterballen waren deze keer plat aangekomen haha maar de smaak was er niet minder om.

Reactie van Bram Ladage

Platte bitterballen hoort natuurlijk niet(ook al zijn ze lekker😅), dus dat lossen we op met jullie.

M.
17 januari 2023

Super lekkere patatjes! Bezorging was snel! Personeel vriendelijk :)

Reactie van Bram Ladage

😊

Robert
14 januari 2023

Wederom heerlijke patat, saus en snacks!

Reactie van Bram Ladage

🤩

Nederend
2 januari 2023

Geen verbeter punten prima kwaliteit prima op tijd echt een aanrader top ga zo door een dikke tien

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bram Ladage

😊

V
16 december 2022
Kramer
7 december 2022

Het eten was heerlijk en de bezorging ongelooflijk snel

H.M. Scharff
6 december 2022

Prima kwaliteit, alleen de vega producten zou uitgebreider mogen, weinig te kiezen.

V.J.E
5 december 2022

Geweldig snel bezorgd en dat op een feestdag 5dec!

Anoniem
5 december 2022

Super lekker! Heel erg genoten en erg vriendelijk personeel.

Petra
4 december 2022

Complimenten, keurig op tijd en de patat was zoals altijd goed van smaak en ook de overige snacks hebben heerlijk gesmaakt.

Carmen Sanders
28 november 2022

De bestelde pindasaus ontbrak aan de bestelling en het bonnetje was van iemand anders. Waarschijnlijk nieuwe medewerker of te druk?!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bram Ladage

Bedankt voor uw review eb excuses voor de ontbrekende pindasaus. Uiteraard niet de bedoeling. Het bonnetje waren we inderdaad achter gekomen, maar uw bestelling was toen al met de bezorger onderweg ;-)

Danika van Ree
23 november 2022

Bestelling was prima verzorgd, het eten heerlijk en de mensen supervriendelijk!

Frederic
16 november 2022

Patat heerlijk warm en op tijd geleverd. En lieve bezorgservice.

Kramer
15 november 2022

Het was heerlijk en lekker warm

Rodriguez
11 november 2022

Alles top en smaakte goed, maar ik kreeg een patat middel maar ik had groot besteld :(. Dat was een beetje jammer, maar kan gebeuren.

Ruud van Klaveren
11 november 2022
Elise
9 november 2022
Jeroen
4 november 2022

Het zou 18.15 bezorgd worden maar was er een half uur eerder. Tegen de tijd dat het hele gezelschap thuis kwam was het eten gedeeltelijk koud.

v Wilgen
28 oktober 2022

Heerlijk gegeten, snelle bezorging. Top

Frederic
26 oktober 2022
Ramona
26 oktober 2022

Online bestellen direct bij Bram Ladage. Jammer dat je niet nog iets kunt toevoegen aan een snackmenu. Of ligt dat aan mij? Ik kon het niet in ieder geval niet vinden. Verder top, het is supersnel bezorgd.

Aad
21 oktober 2022

Lekker knapperige friet, goede temperatuur. Keurig op tijd bezorgd. Complimenten

Rodriguez
21 oktober 2022

Bestelling klopte, was lekker en op exact op tijd,

V
21 oktober 2022

Snel,warm en lekker, zoals altijd

Julia
21 oktober 2022
Elise
20 oktober 2022
Sarah
14 oktober 2022
Jelle Vlasman Gek van Fietsen.nl
13 oktober 2022

Goed en snel geregeld! En lekker tijdens de pauzes. We zullen in de toekomst zeker meer bestellen!

Mariska
7 oktober 2022

Frietjes waren super, alleen wat betreft De frikandel speciaal was het blijkbaar niet goed helemaal gegaan. Het zag er niet uit zoals je verwacht. Nauwelijks saus en verfromfaaid,, helaas.

Frans
4 oktober 2022

Zoals verwacht was het eten perfect en op tijd klaar bij afhalen. Dank weer voor de goede zorgen en jullie tomeloze inzet.

Reactie van Bram Ladage

Dank voor uw mooie compliment😇

E.H de Ruiter
2 oktober 2022

Het was super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bram Ladage

Fijn om te horen👏

Corrie van Veen
25 september 2022

Een heel groot compliment.snelle bezorging. Goede kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bram Ladage

Thanx you👌

Melanie Hulscher
20 september 2022

Altijd lekker eten, altijd snel bezorgd, door altijd zeer vriendelijk personeel.!

Reactie van Bram Ladage

Wat een mooi compliment 😃

Stefanie
14 september 2022

Super snel geleverd en goed warm

Reactie van Bram Ladage

Dank jullie wel!

Robert
11 september 2022

Het was weer heel lekker! Bezorging helemaal top.

Reactie van Bram Ladage

Fijn om te horen😃

M. Romijn-Meijer
10 september 2022
Mark Peper
9 september 2022

Top!

Reactie van Bram Ladage

Thanx!

Marina
5 september 2022

De bezorger gaf de tas heel vrolijk aan me, maar toen ik het open maakte, had ik zoiets van wat is er gebeurd!! 1 frikadel hing half uit de verpakking, en lag op z'n kop in de tas. En tijdens het eten ervan, liep er een klein beestje op mijn bord, toen was ik gelijk klaar. En ik vond dat er weinig saus en uitjes op de frikadel zat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Julius
5 september 2022

Bezorgen duurt bijna een uur. Dat is echt te lang voor patat en snacks. Vervolgens is een kroket nog koud van binnen. Jammer, de patat is namelijk wel lekker. Oh ja, ik wilde graag een vegaburger bestellen, maar die is met €8.10 echt veel te duur voor wat je krijgt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sprokkerieft
29 augustus 2022

Zout en mayonaise bij de patat besteld en betaald maar niet ontvangen. Verder smaakte het prima

I
28 augustus 2022

Kwaliteit minder dan ik ben gewend. Net tekort gebakken denk ik? En de familiebox 2-3 was uitverkocht, dat is op zich best bijzonder als alle andere 'maten' nog wel op voorraad zijn.

Reactie van Bram Ladage

Hoi I, Bedank voor je review! We proeven dagelijks onze kwaliteit om ervoor te zorgen dat onze gasten de best mogelijke patat krijgen. Ik denk dat er toch ergens iets niet goed is gegaan, excuus hiervoor. Wat betreft de boxen, de daadwerkelijke doosjes waren niet leverbaar ;-) Inmiddels zijn ze er weer. Hopelijk hebben we je een bevredigend antwoord gegeven. Groetjes, Team Bram Alphen

Mariska
27 augustus 2022

Het leek langer te duren qua bezorging bij een spontane bestelling net na zessen. Maar tegen alle verwachtingen in was de bestelling bezorgd , de kwaliteit was ook helemaal top! Perfect gebakken frietjes 🥳 👌

Reactie van Bram Ladage

Fijn om te horen!!

Cornet
24 augustus 2022

Het was erg lekker!

Reactie van Bram Ladage

Super om te horen! Bedankt voor dit mooie compliment😊

Robert
22 augustus 2022

Voor het eerst was de patat niet voldoende gebakken zoals Bram Ladage dat normaal doet. Omdat de aardappels van goede kwaliteit zijn, smaakte het nog redelijk goed. Ik had geen zout gekozen. Er was minder moeite gedaan om het zout van de patat te houden. Dat ben ik ook niet gewend van Bram. De porties waren aan de kleine kant. De drie Bram middel porties leken meer op een Bram klein plus. Dit heb ik eveneens niet eerder meegemaakt.

Reactie van Bram Ladage

Wat jammer om te lezen dat uw bestelling niet van de kwaliteit was die u van ons mag verwachten. Ik ga hier met het team voor zorgen dat dit niet meer voor mag komen! Geen zout als de maat hoort gewoon te kloppen. Dus ik ga ervan uit dat dit niet nogmaals voorkomt. Ik heb u een bericht verstuurd met een code, welke u een volgende keer kunt gebruiken. Hoop uw bestelling snel weer te zien! Mvg. Team Bram Alphen

C Bon
8 augustus 2022

Complimenten voor de heerlijke patat en snacks en voor de supersnelle en vriendelijke bezorging!

Th. V.d. Heiligenberg
7 augustus 2022

Alles was deze keer prima, warm Op tijd en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reineke
5 augustus 2022

Er miste een saus en de frikandel speciaal was slap en koud. Verder de friet goed warm en lekker.

Sandra den Haan
27 juli 2022

Normaal gesproken altijd super tevreden. Heerlijke frites! Maar nu toch 2 opmerkingen; Erg jammer dat de "speciaal" van de frikandel in het zakje lag ipv in het bakje met de frikandel. De banaan-milkshake smaakte meer naar een gewone vanille-shake. Was ook lekker maar niet de bedoeling ☺️

Reactie van Bram Ladage

Hoi, Wat jammer dat de bestelling niet geheel naar wens was. Ik heb de siroop van de shakes nagekeken en die zijn weer gevuld. De frikandel hoort gewoon met de saus erop, daar gaan we zeker op letten! Ik hoop dat het bij deze ene keer blijft en dat de volgende keer alles weer top is, want dat is waar wij het voor doen natuurlijk! Groetjes, team Bram Alphen

Zwanenburg
22 juli 2022

Netjes op tijd en heerlijk warme patat.

Vince
21 juli 2022
Linda
21 juli 2022
Fadia
20 juli 2022
Happy
17 juli 2022

Snelle levering ondanks weekend...eten goed ,warm en keurig verpakt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis
13 juli 2022
Galil
9 juli 2022

Kwaliteit van patat van ver beneden wat we gewend zijn

Cobi Berends
5 juli 2022

Heerlijk, zoals gebruikelijk. Alleen heel jammer dat de voucher voor €5 korting niet bleek te werken. Binnen de datum en voldoend aan de voorwaarden. Zoals gezegd: jammer! Maar het eten was lekker

Th. V.d. Heiligenberg
4 juli 2022

Patat was prima. Fricandel speciaal Was slap en zacht en ook niet echt warm. Niet een frikadel die ik gewend ben

M. Kouwenhoven
3 juli 2022
Vince
30 juni 2022
Timisela
29 juni 2022
Marthin
29 juni 2022

Hamburger was goed, patat was dit keer slap, eerdere keren wel knapperig, beetje jammer.

S
27 juni 2022

Perfect

Misja
23 juni 2022

Heerlijk en snel.

Renate
17 juni 2022

Netjes op tijd klaar, keurig verpakt. Het eten was goed warm. Wij zijn zeer tevreden.

Lotte
17 juni 2022

Super dat u even na belde na de opmerking die ik geplaatst heb.

Anoniem
15 juni 2022

Snelle bezorging, vriendelijke bezorger.

Peter
12 juni 2022
Timisela
11 juni 2022

Emma is lief.

Esther
3 juni 2022

Nog heerlijk warm en wat een leuke, nette en enthousiaste bezorger! Vroeg hem zijn naam , hij heet Yari, complimenten!

Elze ten Berge
31 mei 2022

Heerlijk gegeten!

Nienke
15 mei 2022
Chris
13 mei 2022

Bij afhalen rond 18.00 op vrijdag, exact op tijd klaar! Prima service met een glimlach👌

Anita Mossink
9 mei 2022

Wij bestellen regelmatig en zijn fan van jullie! Altijd heerlijk dus dit is n positieve tip… Er zat bij de bestelling wederom geen mosterdbakje ( is al eens eerder gebeurd) maar ook geen zout enz. Hieruit concluderen wij dat jullie t druk hadden. Dus geen kritiek maar n aandachtspuntje. Fijne dag!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bram Ladage

Hoi Anita, Fijn om te horen dat jullie fans van ons zijn, dat doet ons PATAT-hart sneller kloppen ;-) Het was inderdaad lekker druk gisteren, maar dat is geen reden om een saus te vergeten. Sinds begin mei hebben we wel de werkwijze verandert qua zout, servetten en vorkjes. We proberen zo milieuvriendelijk te werken om zo weinig mogelijk afval te creëren. Het is aan alle kanten zonde om dit bij te leveren en het vervolgens ongebruikt te zien verdwijnen in de prullenbak. Wil je dit erbij krijgen is dat geen probleem, je kan het zo aanvinken bij het bestellen en dan doen wij alles in het tasje. Bedankt voor de 5 sterren, en we hopen jullie bestelling snel weer te zien. Oh, en check je berichten op je telefoon! Daar staat een kortingscode om de vergeten mosterd goed te maken met jullie ;-) Groetjes, Team Bram Alphen

Petra Van Leeuwen
27 april 2022

Het was volgens mij door koningsdag een drukke dag, toch kwam onze bestelling al heel snel, en een super enthousiaste bezorger! Het eten was zeker ook heel lekker, dus echt top thanks

Margriet
23 april 2022

Snelle bezorging en lekker

Koos
10 april 2022

Prijs / kwaliteit goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique
10 april 2022

Goede kwaliteit en snelle bezorging

Marion Middendorp
5 april 2022

Bestelling goed verzorgd, behulpzaam en super vriendelijk

Marion Middendorp
29 maart 2022

Helaas zat de pindasaus er niet bij😢, deze stond wel op de kassabon🙄

Reactie van Bram Ladage

Oeps pindasaus vergeten, excuus! We hopen dat die niet erg gemist is, maar we maken het zeker goed met u😊 Wel super dat we toch 5 sterren hebben gekregen!

Leendert van Tol
28 maart 2022

Van de drie milkshakes klopte er 1 grote vanille omplaats van kokos grote aardbeien zat half leeg gekiept in de bezorgtas alles onder de aardbei waardeloze rietjes

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bram Ladage

Wat vervelend om te horen dat de shakes niet naar wens waren, dat is uiteraard niet de bedoeling! Waarschijnlijk zijn de deksels tijdens het bezorgen los gekomen. Volgens het team zaten de milkshakes (gelukkig) in een aparte tas, dus ik hoop dat de rest wel naar wens was. Hoe kunnen we het met u goedmaken? We zien uw reactie graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Team Bram Alphen

Robert
27 maart 2022

Superlekker zoals altijd! Op tijd bezorgd. Goed warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vince
21 maart 2022

Snel bezorgd, goede kwaliteit. Was helaas niet erg warm

Ward
14 maart 2022
De kruyf
13 maart 2022

Eten was heerlijk! Alleen jammer dat de bezorgtijd 80 minuten was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Samantha
11 maart 2022

Heerlijk

Yassin
1 maart 2022

Het is perfect geregeld.

Kris
19 februari 2022

Patat was super krokant en het eten was nog heel goed warm! Helemaal top!

Remco Van Hoven
11 februari 2022
Sandra den Haan
4 februari 2022

Koud is en groot woord maar het broodje hamburger kan wel heel dicht in de buurt. Jammer, de rest was wel goed warm en heerlijk!

Annemieke
4 februari 2022

Vlot, vers, heerlijk. Toppers!

Jeanetpijpker
30 januari 2022
Tinus Blouw
27 januari 2022
Luuc
25 januari 2022
Harry
24 januari 2022
Erik
22 januari 2022
Saskia
15 januari 2022

Goede friet en snacks! Kwaliteit is altijd goed en je wordt ook altijd vriendelijk geholpen.

Monique
14 januari 2022

Eerste keer besteld en verwachtte iets bijzonders voor deze prijzen...

Michaela
14 januari 2022

De service en de frieten waren zoals altijd uitstekend. De burger, die we voor het eerst hadden besteld, viel wat tegen door de eenvoud ervan.

.
13 januari 2022
esther
12 januari 2022

19 uur sharp bezorgd zoals verzocht

Jeroen
11 januari 2022

Zoals altijd lekker en snel bezorgd!

Maris
6 januari 2022
Reactie van Bram Ladage

👍👌😊

Niermala
4 januari 2022

Heerlijk genoten van de lekker krokante patat 👌🏼👌🏼👌🏼

Reactie van Bram Ladage

Dank je wel voor dit heerlijke compliment!

Astrid Koelewijn
2 januari 2021

Eten was goed van smaak en temperatuur. Bestelling was goed geleverd. Minpuntje was broodje hamburger met curry en mayonaise besteld, broodje hamburger met curry-mayonaise plus uitjes gekregen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Bram Ladage

Excuus voor de uitjes! Daar hebben we zeker overheen gelezen..

Aad
30 december 2021

Lekkere friet, perfecte temperatuur. Hamburger prima van smaak echter wat lauw.

Reactie van Bram Ladage

Bedankt voor je eerlijke review! We gaan extra opletten om ook de hamburgers warm aan te laten komen😊

Rozemarijn de Birk
29 december 2021

Heel blij met de gratis kerstbal 😍 stond nog op m’n wishlist!!

Reactie van Bram Ladage

Leuk is die he, die Kerstbal! Je hebt wel geluk gehad, het is een van de laatste geweest ;-)

Ronne
24 december 2021

Is wel wat duurder maar het eten was goed

Reactie van Bram Ladage

Dank u!

Mariz
23 december 2021
Reactie van Bram Ladage

Dank!

Jeroen
21 december 2021

Top voor elkaar en lekker zoals altijd!

Reactie van Bram Ladage

Goed om te horen dat het gesmaakt heeft!

Chris de Leeuw
20 december 2021
Reactie van Bram Ladage

Dank je wel voor je compliment Chris!

R.
20 december 2021

Fantastic and right on time. 😊👍🏻

Reactie van Bram Ladage

This is how we like it ;-P

Jeanetpijpker
18 december 2021

Heerlijk gesmuld

Reactie van Bram Ladage

Hier worden wij wel blij van ;-)

Fred
18 december 2021

Precies op tijd klaar en erg lekker

Reactie van Bram Ladage

Al was uw timing ook perfect 👍

Henny Agaatsz-Macaré
11 december 2021

Patatjes waren heerlijk . Ik vond de kaassoufle iets te zout, maar mijn gasten vonden het goed. De bezorging was prima en op de afgesproken tijd.

Reactie van Bram Ladage

Hier worden we blij van. Onze kaassouflesse bevat meer oude kaas dan een normale kaassouffle wat het verschil zou kunnen zijn😊

Franklin
10 december 2021

Zoals gewoonlijk goed warm en lekker. Keurige bezorging. Jammer dat de pindasaus op beide Mexicano's ontbrak en de Fristi en Red Bull er ook niet bij zaten . Maar hé het blijft mensenwerk.

Reactie van Bram Ladage

Dank je wel voor je eerlijke reactie! Voor de missende producten hebben we samen een oplossing bedacht.

Van Klaveren
8 december 2021

Als er op Facebook wordt gezegd dat je een kerstbal krijgt, en die dan niet bij je bestelling zit omdat dat alleen bij altaar is. Dan moeten jullie dat er voortaan bij zetten dat het alleen bij afhaal is. Erg jammer dit

Reactie van Bram Ladage

Dank voor je review! Ik neem je feedback omtrent de Bram Kerstbal mee in de volgende marketing-meeting! Deze is enkel en alleen te krijgen in de winkel, en niet online. Dit staat vermeld op onze site, maar moet nog duidelijker! Ik hoop jullie snel te zien in de winkel, zodat je toch nog zo’n geweldige Bram kerstbal kan bemachtigen!

Dennis
7 december 2021

In de late dienst lekker bestellen bij Bram Ladage, om een portie patat warm te bezorgen is een hele kunst, niet voor Bram. Door via de eigen website te bestellen heb je meer voordelen dan via andere platforms en is een betere bezorgtijd te realiseren. Bestellen is simpel en makkelijk, leuke bijkomstigheden zoals emmertjes saus etc eten van perfecte kwaliteit en de patat heerlijk vers. Kortom het was weer geweldig, tot de volgende X

Reactie van Bram Ladage

Super om dit te horen! Daar worden wij wel blij van, bedankt! Doordat je jouw bestelling rond 14:00 uur al geplaatst hebt kunnen wij dit perfect inplannen.

Mariska
30 november 2021
Reactie van Bram Ladage

goed te zien dat het bevalt ;-)

Ravensbergen
28 november 2021
Reactie van Bram Ladage

5 sterren vinden wij uiteraard heerlijk!

Dennis Herman
28 november 2021

Voor de tweede keer eten laten bezorgen en voor de tweede keer gaat het mis. De eerste keer een paar maanden geleden ontbrak een fricandel die pas na telefonisch aandringen alsnog bezorgd werd. Gisteren nog eens geprobeerd bij Bram maar ontbrak weer iets: de extra betaalde pindasaus. Wel kregen we een derde milkshake terwijl we er maar twee besteld hadden. Die ene was teveel gemaakt. Leuk, maar ik krijg liever de bestelling waar ik om gevraagd heb. Voorlopig voor ons geen Bram Ladage meer.

Reactie van Bram Ladage

Beste Dennis, jammer dat het voor de tweede keer fout is gegaan. We doen echt ons best, en hoe simpel het ook lijkt is een fout zo gemaakt. We doen dit niet expres, een keer extra fietsen is voor ons in deze drukte eigenlijk geen doen. De milkshake is als goedmakertje bedoelt, alleen had u er al 2 besteld. Ik hoop wel dat alles gesmaakt heeft, en dat u ons toch nog een kans geeft zodat wij kunnen laten zien dat we het wel kunnen. Groetjes, Team Bram Ladage

Ineke
27 november 2021

Top geleverd en volgens de afgesproken tijd.

Reactie van Bram Ladage

Superleuk om dit te horen!

Vt wout
20 november 2021

Lekker warm aangekomen en erg snel. Nu ik er toch ben, als echte frikandellen liefhebber vind ik persoonlijk de vierkante frikandellen niet lekker alsmede mijn huisgenoten. Maar smaken verschillen natuurlijk. Groetjes.

Reactie van Bram Ladage

Dank voor jullie compliment! De frikandellen zijn inderdaad smaakafhankelijk, maar ik neem het mee in de volgende vergadering!

van Klaveren
17 november 2021

Het eten was top, kwam netjes aan en was gewoon heet

Reactie van Bram Ladage

Goed om te horen! We fietsen dan ook lekker door😎

Niermala
14 november 2021

Helaas was de patat niet goed door gebakken van binnen. Misschien een beetje langer frituren.

Reactie van Bram Ladage

Jammer dat de patat niet was zoals u gewend bent, maar fijn dat u het meldt. Was de buitenkant wel krokant? We willen ook bij jullie 5 sterren scoren en sturen u (privé) een code welke u een volgende keer kunt gebruiken. Zorgen wij ervoor dat de patat perfect is zoals u van ons mag verwachten😌

Mariska
12 november 2021

Verzoek om iets later te bezorgen werd mogelijk gemaakt en keurig bezorgd! Heerlijk gegeten!

Reactie van Bram Ladage

Hier doen we het voor, super om mensen blij te maken😇

Mariska
3 november 2021

Echt lekker & zo lekker warm. Top bezorging, dat gaan binnenkort zeker nog eens doen!f

Reactie van Bram Ladage

Heerlijk compliment, zijn we blij mee! Tot snel😃

Marianne Muns
2 november 2021

Geweldig! Lekker warm en niet slap!

Reactie van Bram Ladage

Dank je wel voor je review😊

Amanda
29 oktober 2021

Snelle bezorging, Het eten is heerlijk! Personeel is heel vriendelijk, klantenservice is echt top! Ik merk echt dat ze met plezier je bestelling bereiden, en bezorgen. Na het ontvangen van onze bestelling, moest ik zo lachen..zo leuk! Daarom wil ik dit ook echt delen: Ik heb bij mijn zusje al meer een bestelling (Filet hamburger menu) mee gegeten. Heerlijk…in combinatie met de saus die op de burger zit. 👌🏻 Ik had dit keer voor het eerst een bestelling zelf gedaan, want mijn kids hadden namelijk nog geen Bram gegeten. Ik heb bij mijn bestelling een opmerking gezet: - Is het mogelijk om wat extra saus op mijn burger te krijgen? Ik heb deze al eens op bij me zusje, maar toen zat er erg weinig saus op. (De saus is net het puntje op de i😜😉!) - Ik pakte de burger uit de tas en moest zo lachen!!…geweldig.. op het doosje van de burger stond namelijk het volgende: Extra saus puntje op de i 😉 Haha, ik vond het zo leuk dat ik er een foto van moest maken!! Toppers! Bedankt!

Reactie van Bram Ladage

Wat een heerlijk compliment, we gaan er zelfs een beetje van blozen😊 Groetjes, Team Bram Alphen

Cora
26 oktober 2021

Snelle bezorging, heerlijk menu, goede prijs

Y.Yepes
23 oktober 2021

Heerlijk gegeten.

Orkun
22 oktober 2021
M. L
17 oktober 2021

Super sneller bezorging en smaakte weer heerlijk en zag er top uit!

Reactie van Bram Ladage

Bedankt voor dit mooie compliment! Groetjes en hopelijk tot snel, Team Bram Alphen

Mariska
16 oktober 2021
Reactie van Bram Ladage

Bedankt voor dit mooie compliment! Groetjes en hopelijk tot snel, Team Bram Alphen

ed
9 oktober 2021

zoals verwacht! Lekker

Reactie van Bram Ladage

Fijn om te horen! Groetjes en hopelijk tot snel, Team Bram Alphen

Simone
4 oktober 2021

De hele bestelling was niet zo warm als we gewend zijn als we het zelf ophalen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariska
20 september 2021
Jong
18 september 2021

Héérlijke friet!

Wil Belt
18 september 2021
Rietveld
16 september 2021

Wij zijn zeer tevreden klanten top kwaliteit altijd netjes bezorgd

nienke
14 september 2021

zo af en toe een brammetje ! heerlijk

Anita
14 september 2021

Was heerlijk en snelle bezorging! 👍

Misja
6 september 2021

Geen bamischijf erbij. Hiervoor in plaats een kaassoufle

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Galil
4 september 2021

Netjes en goed 👍

Franklin
2 september 2021

Keurig verpakt en, ondanks de flinke afstand, alles nog goed heet. Nette en attente bezorger. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Rietveld
31 augustus 2021

Of we het aan de kraam ophalen of laten bezorgen is altijd goed kwaliteit en netjes verzorgd ze krijgen een 10 van ons

AtB
28 augustus 2021

Top, precies op tijd en heerlijke frites!

Lind
27 augustus 2021

Op vrijdagavond een kwartier eerder dan verwacht. Alles goed warm. Heerlijk!

ELS
17 augustus 2021
Luca
14 augustus 2021

Vriendelijke service, lekkere patat.

Ali
10 augustus 2021

Heel lief personeel ❤️

Anita Mossink
3 augustus 2021

Altijd weer n feestje 🥳!

Frans
29 juli 2021
M. Romijn-Meijer
27 juli 2021

Het eten was heerlijk en de bezorging super en aardige bezorger ook.

Martine Van Heijningen
24 juli 2021
Sabra Cowan
23 juli 2021
M. Romijn-Meijer
19 juli 2021

Keurige bezorging, nog even er achteraan gebeld, ook een aardige dame aan de telefoon. Het eten was voortreffelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marx
16 juli 2021

Altijd snel en heerlijke patat!

Sabra Cowan
11 juli 2021

Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam. Bal
10 juli 2021

Uitstekend en exact op gevraagde tijd bezorgd!

Paul de Jong
9 juli 2021
Dita van Dijk
9 juli 2021

Er werd op een uitstekende wijze bezorgd een bestelling voor 40 kinderen aan friet en snacks. Er werd zelfs geholpen met uitdelen aan de kinderen. Ik kan iedereen Bram Ladage Alphen aan den Rijn aanbevelen!

Reactie van Bram Ladage

Dank voor dit mooie compliment 😊

Patricia van Gils
1 juli 2021

Enige min puntje vond ik het broodje van de hamburger. Verder was het eten heerlijk, echt een aanrader

Reactie van Bram Ladage

Bedankt voor je positieve FeedBack! We gebruiken dagverse broodjes van bakkerij van Kempen voor de kwaliteit. Wat vond je er minder aan? We horen het graag, team Bram Alphen

Jan
14 juni 2021

Lekkere patat en zeer snelle bezorging

Kyara
11 juni 2021

Fantastisch personeel!🌞😁

Galil
28 mei 2021

👍

Dorine
27 mei 2021

Een 10 met een griffel!

Anita Mossink
24 mei 2021

Onze complimenten! Goed product, altijd goed warm en lekker! Snel en de bezorger is uiterst vriendelijk en correct!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Remco Van Hoven
24 mei 2021
Roel
14 mei 2021

Voor het eerst besteld bij Bram, lekker vers en binnen 10 minuten gebracht 👍🏽 Toppie

Galil
13 mei 2021

Niet de kwaliteit die we gewend zijn. ☹️

Pete
8 mei 2021

Excellent service. Perfect quality chips and very nice sauce. 100%

Daan
8 mei 2021

Lekker gegeten. Ik vind het persoonlijk wel heel raar dat als je een tijd aanklikt voor afhalen. Dat je je eerst moet melden voordat ze de friet laten zakken.

Reactie van Bram Ladage

Bedankt voor je feedback! We proberen altijd een zo goed mogelijk product mee te geven. Als er iets tegen zit, bijv. de brug die open staat, wordt alles koud en dus minder lekker. Maar, we nemen dit mee en gaan kijken of we het kunnen verbeteren. Groet, Team Bram Alphen

Eva
6 mei 2021

Top.

Maaike
5 mei 2021

Bezorging was redelijk snel. Patat prima als altijd. Pindasaus was het bakje maar half vol. Kaassaus zou ik direct uit verkoop halen, echt heel vies. Kroketten vielen tegen. Ik heb in de rundvleeskroketten niet echt rundvlees gevonden. Al met al Viel het iets tegen. Gelukkig was de patat goed

Reactie van Bram Ladage

Bedankt voor je feedback! Jammer dat de bestelling niet 100% naar wens was. De Cheezer kaassaus is niet jullie smaak, dus die zou ik overslaan volgende keer😉 De kroketten behoren 25% vlees te bevatten, dat gaan we uitzoeken door dit proefondervindelijk op te eten😋. Ik hoop dat je ervaring een volgende keer helemaal goed is. Groet, Team Bram Alphen

Jeroen
4 mei 2021

Altijd supersnel en erg lekker. Vriendelijke bezorgers ook. Keep up the good work.

Edwin de Ruiter
30 april 2021

Weer heerlijk gegeten. Goeie kwaliteit. Snelle levering. Ben blij dat Bram Ladage nu in Alphen aan den Rijn zit.

Jin & Vincent
9 januari 2021

Prima manier van bestellen en de bestelling was snel klaar. Prima bevallen 👌🏻.

Brenda
29 december 2020

Alles is echt super